Partout d.n.a.
Blog

Digital Natives Blog

Onze experts weten wat er speelt op digital gebied en delen hun kennis graag met je. Wat zijn belangrijke updates of trends die je moet weten? Check onze laatste publicaties voor onze visie en mening.

4 mei 2017

Content marketing: zo verover jij je doelgroep!

Wat houdt content marketing precies in? Content marketing is een doordachte strategie. De rode lijn in jouw digitale aanpak, om je doelgroep te verleiden. Wij leggen het uit!

blog Lees meer
20 april 2017

Partout geeft Oostwegel Collection nieuwe digitale beleving

Oostwegel Collection en Partout digital native agency slaan de handen ineen. Het digitale bureau Partout, gevestigd in Eindhoven, won de pitch waarin het vraagstuk van Oostwegel Collection uiteen werd gezet. Het doorvoeren van de nieuwe huisstijl in online kanalen zoals de website en het optimaliseren van bezoekersaantallen en conversie.

blog Lees meer
5 april 2017

Nieuwsbrief versturen? Dit is het beste verzendmoment

Met je nieuwsbrief wil je zoveel mogelijk ontvangers bereiken waarbij timing een belangrijke rol speelt. Maar wat is het beste verzendmoment? Dat lees je in ons blog!

blog Lees meer
24 februari 2017

Friends of Search 2017

Met bijna twintig, voornamelijk internationale, sprekers en 575 bezoekers is Friends of Search met recht hét search congres van de Benelux. Ook wij waren er weer bij en nemen jullie graag mee in onze belangrijkste bevindingen op het gebied van SEA!

blog Lees meer
20 februari 2017

Gezonde Lucht Campagne Longfonds een groot succes

De Gezonde Lucht Campagne van het Longfonds die 16 januari 2017 live ging is een groot succes. De campagne trok in korte tijd al ruim 600.000 bezoekers. Via de website van het Longfonds kan iedereen checken hoe gezond de lucht is die zij inademen. Belangrijk voor de bewustwording dat de lucht in Nederland veel schoner kan.

blog Lees meer
1 februari 2017

Partout helpt Detron online verder

Uit een selectie van vijf online marketingbureaus heeft Detron gekozen voor een samenwerking met Partout digital native agency, gevestigd in Eindhoven. Partout won de pitch waarin zij lieten zien hoe ze de online marketing, SEO, SEA en leadgeneratie voor Detron kunnen verzorgen.

blog Lees meer
2 januari 2017

Contentkalender 2017: met welke Hygiene content bereik jij je doelgroep?

Als marketeer ben jij deze periode druk met het vullen van de contentkalender 2017. In dit blog zoomen we in op Hygiene content en leggen we uit hoe dit zorgt voor meer bezoekers en conversie.

blog Lees meer
26 december 2016

How-to: de perfecte content kalender 2017

Wil je overzicht van jouw online content? Maak de perfecte content kalender 2017! Dit hulpmiddel helpt je om je on- en offline kanalen aan elkaar te verbinden.

blog Lees meer
9 december 2016

Mautic 2.3 update: op weg naar effectieve online 1-op-1 communicatie

Met de Mautic 2.3 update is het mogelijk om binnen Mautic bezoekersdata verder te verrijken en content nog beter op de specifieke bezoeker af te stemmen. Lees hier de mogelijkheden!

blog Lees meer
9 november 2016

Partout ontvangt de eerste Mautic meetup in Nederland

Donderdagavond 3 november was Partout digital native agency de trotse gastheer van de eerste Nederlandse Mautic meetup

blog Lees meer
21 november 2016

Goede doelen in het digitale landschap

Goede doelen kunnen niet meer alleen op traditionele wijze geld inzamelen. De focus moet ook liggen op online marketing. Lees in ons blog hoe dit kan.

blog Lees meer
17 oktober 2016

Vijf tips voor een ijzersterke onderwerpregel

De onderwerpregel van een e-mail speelt een belangrijke rol binnen e-mail marketing. In dit blog geven we je vijf tips voor een ijzersterke onderwerpregel.

blog Lees meer
16 september 2016

Virtual reality applicatie: de ultieme merkbeleving

Met virtual reality hebben marketeers een krachtig nieuw middel in handen. In dit blog zetten we de mogelijkheden en voordelen van VR voor je op een rijtje.

blog Lees meer
25 juli 2016

Wireframes, wat en waarom?

Wat is een wireframe precies? In dit blog leggen we dat uit en hoe wij ze gebruiken. Daarnaast leggen we uit wat de voordelen ervan zijn.

blog Lees meer
16 juni 2016

Social media, what’s happening?

Wil je op de hoogte zijn van het laatste nieuws op het gebied van social media? Lees dan ons laatste blog over Facebook, LinkedIn en Snapchat.

blog Lees meer
31 mei 2016

Nieuw in Google’s zoekresultaten: rich cards

Google heeft de zoekresultaten uitgebreid met de rich cards. Deze nieuwe feature maakt het mogelijk om het zoekresultaat als een kaart weer te geven.

blog Lees meer
20 mei 2016

Zo wordt ieder marktonderzoek praktisch toepasbaar!

We leggen je uit hoe je praktisch toepasbaar marktonderzoek uitvoert aan de hand van ons onderzoeksproces voor smart datagebruik.

blog Lees meer
9 mei 2016

Mautic: opbouwen van user profiles voor adaptieve content

Wil je ook het bezoekersgedrag op je website op persoonsniveau bijhouden? Kies voor marketing automation via Mautic. Partout denkt graag met je mee!

blog Lees meer
2 mei 2016

De learnings van Conversion 2016

Mike heeft Conversion 2016 bezocht, het grootste conversieoptimalisatie congres van Nederland. Hij deelt de belangrijkste learnings in dit blog.

blog Lees meer
15 april 2016

Sponsored content: hét antwoord op adblockers

Het gebruik van adblockers blijft groeien. Maar hoe kun je je doelgroep alsnog bereiken? Sponsored content is hét antwoord op adblockers.

blog Lees meer
1 december 2016

IJzersterke content met de content scrum

IJzersterke content creëren die ook daadwerkelijk leidt tot de gewenste actie met behulp van de content scrum. Maar hoe zet je een content scrum in?

blog Lees meer
1 april 2016

De schijf van vijf voor SEO copywriting

SEO content is belangrijk voor de vindbaarheid en conversie van je website. Maar op welke manier schrijf je goede SEO content? Dat lees je in dit blog.

blog Lees meer
25 maart 2016

10 tips voor een kwalitatieve e-mail nieuwsbrief

E-mail marketing kan in 2016 niet ontbreken in je online marketing. We geven je in dit blog 10 tips voor een kwalitatief goede e-mail nieuwsbrief!

blog Lees meer
18 maart 2016

Word een echte smart data wizard

Wil jij een echte smart data wizard worden? In dit blog word in 5 stappen uitgelegd hoe je data-gedreven kunt werken.

blog Lees meer
11 maart 2016

De grafische do’s en don’ts voor social media posts

Hoe maak je de perfecte online post? Een vraag die we vaker horen en die naast de eisen van de verschillende social kanalen ook lastig te beantwoorden is.

blog Lees meer
19 februari 2016

Content marketing met de Content Cyclus!

Waarom zou je gaan investeren in content marketing? Content marketing is samen met data de bouwsteen voor alle digitale activiteiten.

blog Lees meer
17 februari 2016

Friends of Search 2016

Van SEO content tot SEA biedstrategieën: alle trends kwamen voorbij tijdens Friends of Search 2016.

blog Lees meer
12 februari 2016

Wat is jouw return on investment van content marketing?

Iedereen wilt waardevolle content creëren die aansluit op de behoeften van zijn of haar doelgroep. Maar wat is de return on investment van content marketing?

blog Lees meer
5 februari 2016

10 tips voor slim datagebruik

Meer marketeers beslissen data-gedreven. Goed gebruik van data levert namelijk spectaculaire groeicijfers op. 10 tips voor slim datagebruik op een rijtje.

blog Lees meer
29 januari 2016

De 4 belangrijkste regels voor e-mail marketing

E-mail marketing kan niet ontbreken in je online marketing strategie. De belangrijkste basisregels voor het versturen van e-mail nieuwsbrieven op een rijtje.

blog Lees meer
2 oktober 2015

Content is de rode draad! (Ja, écht)!

Over content wordt heel veel gezegd en gevonden. Van alle dingen die je online doet is content een voorwaarde. Goede, relevante content, die gelezen wordt.

blog Lees meer
22 september 2015

Hot or not: Content marketing!

Content marketing: stel niet het kanaal centraal, maar de content en de ontvanger van deze content. Met emotie en relevantie overtuigen, dat is wat werkt.

blog Lees meer
4 augustus 2016

Het jaar rond met het content marketing model Hero, Hub, Hygiene

Met behulp van het Hero Hub Hygiene model pas je content marketing succesvol toe en heb je het hele jaar door sterke content.

blog Lees meer
7 juli 2015

Online kijken, offline kopen: het ROPO-effect biedt kansen

Het ROPO effect biedt kansen voor retailers: online omzet leidt namelijk óók tot offline omzet.

blog Lees meer
16 juni 2016

Behaal betere resultaten met e-mail marketing

Haal meer uit je e-mail marketing met A/B testen. We leggen je in ons blog uit hoe het werkt.

blog Lees meer
3 juni 2015

Wij hebben van succesvol beïnvloeden ons beroep gemaakt

Succesvol beïnvloeden is wat marketeers doen. Hoe? Door psychologie te combineren met marketing. Meer hierover lees je in ons blog.

blog Lees meer
22 mei 2015

Doe de Cookie Check: is je cookiemelding nog volgens de regels?

Voldoet jouw cookiemelding nog aan de nieuwe cookieregels? Ontdek het antwoord in dit blog.

blog Lees meer
24 april 2015

De Google update van 21 april: wat betekent dit voor jouw website?

De Google update Mobilegeddon zorgt voor grote veranderingen in de mobiele zoekresultaten. Wat betekent dit voor jouw website? Je leest het in dit blog.

blog Lees meer
10 april 2015

WhatsApp: van eenvoudige berichtendienst naar succesvol marketingkanaal

WhatsApp is een uitstekend marketingkanaal, waarmee je de klantrelatie kunt versterken. Lees in dit blog waarom.

blog Lees meer
27 februari 2015

2016 wordt het jaar van levensechte product- en klantervaringen met virtual reality

De termen virtual en augmented reality steeds vaker voorbij, maar wat zijn deze nieuwe technologieën nu precies? Lees hier hoe je ze optimaal kunt inzetten!

blog Lees meer
20 februari 2015

Adverteer en bereik je ideale doelgroep op YouTube

In dit blog lees je hoe je met Google Adwords ook kunt adverteren op YouTube. Wij kunnen je helpen! Gebruik YouTube ook om te adverteren.

blog Lees meer
6 februari 2015

YouTube: de must voor iedere marketingagenda

Lees hier enkele basistips over hoe jouw merk optimaal op YouTube aanwezig kan zijn.

blog Lees meer
5 december 2014

De do’s en don’ts van user generated content in je marcom-strategie

Het gebruik van user generated content is een uitstekende manier om als bedrijf klantloyaliteit, branding & interactie op te bouwen. Lees er hier meer over!

blog Lees meer
21 november 2014

Visual Marketing: Instagram & Pinterest

In dit blog vertellen we je over de verschillen tussen Instagram en Pinterest en hoe je ze kunt inzetten voor visual marketing.

blog Lees meer
13 oktober 2014

Google+ de underdog in social media land

Google+ is een onderdeel van de grootste zoekmachine en biedt mede daardoor mooie kansen voor online ondernemers.

blog Lees meer
26 september 2014

De wildernis die online marketing heet

De online marketeer van nu krijgt veel informatie voor zijn kiezen over online marketing. Hoe maak je een (juiste) keuze? Een aantal tips.

blog Lees meer
18 september 2014

Starten met social media

Wil je beginnen met social media, maar weet je niet hoe? Lees in dit stappenplan hoe je kunt starten met social media en het kunt inzetten voor je bedrijf.

blog Lees meer
4Vacatures open!