Meer groei, meer omzet, meer leads. Wat je doelstellingen ook zijn, Partout, het online marketing bureau in Eindhoven helpt je om je marketingbudget zo effectief mogelijk in te zetten.
Wij zijn Partout, jouw online marketing partner gevestigd in Eindhoven. We hebben geen accountmanagers waardoor je altijd rechtsreeks schakelt met onze specialisten SEO, SEA, contentmarketing, social media marketing, data en strategie. Onze specialisten hebben een passie voor het online effect en samen met onze opdrachtgevers werken we aan een digitale wereld waarin resultaten tellen. Samen zorgen we voor optimale vindbaarheid, zichtbaarheid én conversie voor jouw onderneming. Dus, wanneer beginnen we?
Wij stroomlijnen je digitale activiteiten met je overige marketinginspanningen. Zo ontstaat er één integrale marketingstrategie waarbij online en offline elkaar maximaal versterken.
We geloven in de kracht van het experiment. Kleine projecten, snel testen en gericht uitrollen. Dat geeft creatieve vrijheid én controle. In realtime dashboards geven we openheid van zaken: je kijkt 24/7 mee. Zo sturen we continu op inzichten, data en return on investment. Tijdens een project verschuiven we budget om een optimaal rendement te behalen. Alles wat we leren, nemen we mee bij volgende projecten. Elke nieuwe ervaring leidt tot een betere klantervaring.
Afhankelijk van je wensen en capaciteit, kunnen wij al je online marketingactiviteiten verzorgen óf we geven je tools in eigen hand. Van social media training tot Google Analytics workshops; zo openen we digital voor je en krijg je zelf grip op data.
Samen bereiken we het meest. Daarom denken we niet in losse kanalen, maar halen we jouw doelen met een totaaloplossing. Op die manier openen wij digital en bouwen aan een relatie waarin we echt samen werken als team. Het gewenste eindresultaat? Een online effect waar je blij van wordt! Geinteresseerd geraakt in Partout als full service online marketing bureau? En wil je vrijblijvend sparren met een van onze marketing specialisten over jouw marketing kansen? Dat kan, bij Partout openen we samen de mogelijkheden van betere online vindbaarheid voor jouw bedrijf.
Weet je precies wat je nodig hebt? Wij realiseren het voor je. Hier zie je alvast een paar van onze specialismen.
Meer verkeer genereren naar je website? Dan is het inzetten van betaalde advertenties binnen zoekmachines, zoekmachine adverteren, een goede manier om een goede positie te behalen binnen zoekmachines als Google en Bing. Het inzetten van search engine advertising (SEA), is een snelle manier om meer verkeer en uiteindelijk meer conversies op je website of pagina te behalen.
Lees meer over SEASEO staat voor Search Engine Optimisation, oftewel zoekmachineoptimalisatie. Het SEO-optimaliseren van een website vergroot zowel de kwaliteit, als de kwantiteit van het websiteverkeer. Daarnaast is zoekmachineoptimalisatie goed voor het vergroten van je merk via niet-betaalde (organische) resultaten van zoekmachines zoals Google.
Lees meer over SEOMerken, grote bedrijven en middelgrote organisaties worden zich steeds bewuster van het feit dat online data belangrijke inzichten bieden voor elke online strategie en campagne. Toch maken veel organisaties nog niet op effectieve wijze gebruik van data analyse of wordt dit nog niet op de juiste waarde geschat. Wil je weten hoe data analyse jouw startpunt voor een effectieve online strategie kan zijn? Wij helpen je!
Lees meer over Data analyserenKom met je doelgroep in contact door het gebruiken van social media kanalen. Dit doen we met content die ze laat lachen, denken of een goed gevoel geeft. We adviseren over de geschikte sociale mediaplatformen voor je bedrijf en zorgen vervolgens dat deze optimaal worden ingezet.
Lees meer over Social Media marketingContent komt in alle vormen en maten. De variatie is eindeloos en het aanbod overweldigend. Content marketing is een verzamelnaam voor het inzetten van informatie (content), gericht op doelgroepen om uiteindelijk je marketingdoelstellingen te bereiken. Samen met de specialisten van Partout openen we de digitale wereld die content marketing heet.
Lees meer over Content marketingE-mail marketing is het kanaal met de hoogste ROI binnen digital marketing. Met e-mail marketing heb je oneindig veel mogelijkheden én je kan er een groot publiek 1-op-1 mee bereiken. Een krachtig marketingmiddel, want met mail marketing sta je direct in contact met geïnteresseerde klanten. Partout helpt om je doelgroep te activeren, inspireren of informeren, als geïntegreerd onderdeel van een digitale strategie.
Lees meer over Email marketingMeer online leads, dat willen we allemaal wel! Bij Partout zorgen we voor kwalitatieve leads die je onder aan de streep het meeste opleveren. En daar hebben we jouw hulp hard bij nodig. Wij geloven niet in dichtgetimmerde meetings, maar juist in een open samenwerking. Samen werken aan jouw online leadgeneratie?
Lees meer over Lead generatieCRO staat voor Conversion Rate Optimisation, ofwel; je website verbeteren om het aantal conversies per aantal bezoekers te verhogen. CRO draagt (in)direct bij aan de realisatie van meer omzet via online. Op basis van beschikbare data bepalen we samen waar in de funnel we de meeste impact kunnen maken.
Lees meer over CROMarketing en psychologische beïnvloeding zijn twee begrippen die onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Het beïnvloeden van potentiële klanten gaat een stuk gemakkelijker als je de behoeftes, verwachtingen en het gedrag van consumenten begrijpt. En daar kunnen wij bij helpen!
Lees meer over Marketing psychologieBinnen de marketingwereld zijn we constant bezig met het beïnvloeden van consumenten door middel van offline en online content. Het beïnvloeden van potentiële klanten gaat een stuk gemakkelijker als je de behoeftes, verwachtingen en het gedrag van consumenten begrijpt. Hiervoor gebruiken wij psychologie en beïnvloedingstechnieken.
Lees meer over GedragspsychologieAls bureau ben je zo goed als je laatste projecten. Dat komt goed uit, want daar zijn we best trots op. Maar onze beste werk moet nog komen. Zullen we dat samen maken?
Een nieuwe (product) introductie, meer sollicitanten, leden of donateurs werven, gedragsverandering realiseren, mensen activeren, leads genereren, een database opbouwen of verrijken, noem het maar op. Wanneer jij bij ons komt met een vraag, merk je al snel dat wij anders werken dan anderen. Wij, als online marketing bureau, grijpen niet direct naar mediabudget als dit niet nodig is. We houden het doel voor ogen, zetten de mogelijke activiteiten op een rij en kiezen samen op basis van potentieel en een impact en effort analyse wat de meest effectieve campagnestrategie wordt.
Wij geloven in het doen van experimenten. We testen of de boodschap aanslaat bij de doelgroep, we testen welke kanalen het beste converteren, we testen of de flow gebruiksvriendelijk is , hoe we het afhaakpercentage zo laag mogelijk kunnen maken en we testen of alles goed wordt doorgemeten. We werken met een grote dosis creativiteit, zodat we opvallen. En maken altijd verschillende formats en uitingen. Je wilt niet op één paard wedden in het geval van algoritmes van Google en Facebook die houden van optimaliseren. Kortom, we testen, leren en optimaliseren, zodat we altijd het beste halen uit jouw budget. Zullen we samen het eerste experiment uitdenken? Neem contact met ons op of kom langs op onze locatie in Eindhoven. Of check eerst deze cases Koopmans, Van Roosmalen en CBR 'Rij bewust test'
Wij, als online marketing bureau, benaderen alles vanuit de vraag: hoe zet je je tijd, geld en middelen het meest effectief om het beste rendement te halen uit je inspanningen. Dit betekent dat we kijken naar welk boodschap het beste werkt, welke kanalen interessant zijn en hoe we de doelgroep het beste kunnen bereiken, betrekken en converteren. We werken
met Key Performance Indicators, ofwel KPI’s. Een KPI is een maatstaf of target waarmee we de prestaties van een merk, campagne of een bedrijf kunnen analyseren. Met behulp van KPI’s brengen we je doelstellingen duidelijker in kaart. Een manier om KPI’s te meten is met behulp van een dashboard waarin alle online marketing inzet eenvoudig terug te vinden is. Door continu metingen te doen en in de gaten te houden hoe een organisatie het online doet, is tussentijds goed te overzien of de gestelde doelen haalbaar zijn en kunnen we bijsturen waar nodig is. Wil jij weten hoe we jouw marketingbudget het beste in kunnen zetten? Laten we er samen digitaal of op onze locatie in Eindhoven erover sparren, neem contact met ons op. Of check eerst deze cases Koopmans, Van Roosmalen en CBR 'Rij bewust test'
Wanneer je als organisatie beter zichtbaar en beter vindbaar wil zijn online bij je doelgroep, is het soms lastig om te bepalen welke stappen je als eerste moet zetten, of wat er allemaal voor mogelijkheden zijn. Wij doen een search analyse en geven op basis van de inzichten uit de doelgroep, concurrentie en de markt advies over hoe je als bedrijf aan je vindbaarheid en zichtbaarheid kunt werken. We kijken verder dan alleen naar Google omdat we weten dat een search strategie veel breder gaat. We kijken ook naar Bing, YouTube en social media kanalen. Je weet zo met welke content, op welke kanalen en in welke fase van de klantreis je relevant bent. Dit kan organisch zijn, of betaald, maar we zien bijna altijd een combinatie van paid en organic. We zoeken de juiste balans en zullen altijd streven naar een duurzaam resultaat en het meest efficiënt en effectief inzetten van je marketingbudget en inspanningen. Wil jij weten hoe we jouw marketingbudget het beste in kunnen zetten? Laten we er samen over sparren. Een afspraak kun je telefonisch of per mail maken! Of check eerst deze cases Koopmans, Van Roosmalen en CBR 'Rij bewust test'
Binnen online marketing zijn er verschillende soorten, hieronder vertellen we meer over de verschillende soorten.
Vrijblijvend sparren over de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Kom in contact met Partout, het online marketing bureau in Eindhoven, en wij helpen je graag verder!
Online marketing is een geheel van instrumenten die worden gebruikt om producten en diensten via het internet te promoten. Online marketing omvat een breder scala van marketingelementen dan traditionele zakelijke marketing als gevolg van de extra kanalen en marketingmechanismen die op het internet beschikbaar zijn.
Online marketing kan voordelen opleveren zoals:
Online marketing is ook bekend als internet marketing, web marketing, of digitale marketing. Het omvat verschillende takken zoals social media marketing (SMM), zoekmachine optimalisatie (SEO), pay-per-click advertising (PPC), en zoekmachinemarketing (SEM).
Wat kunnen we voor jou betekenen?
Neem direct contact opAltijd open voor contact
Je kunt Jeroen Valkenburg altijd whatsappen of bellen via 06 535 870 19, ook 's avonds of in het weekend. Hij is onze digital strategy consultant en hoort graag van je.
Loop voorop, volg ons
Voor nieuws, updates en insider tips volg je ons op social media.
Volg ons op LinkedInKom ons bezoeken in Eindhoven
Vonderweg 22 (2e verdieping)
5616 RM Eindhoven
T +31 (0)40 285 15 25
hallo@partout.nl