Online marketing bureau Eindhoven

Wil je meer naamsbekendheid, websiteverkeer of leads en omzet? Wat je doelstellingen ook zijn, ons team van online marketing experts helpt je om je marketingbudget zo effectief mogelijk in te zetten. We nemen je graag mee in onze werkwijze waarin we samen werken aan het realiseren van jouw ambities.

Collega online marketing bureau in Eindhoven

Hoe we marketing strategisch aanpakken

Wij zijn Partout, jouw online marketing partner gevestigd in Eindhoven. We hebben geen accountmanagers waardoor je altijd rechtsreeks schakelt met onze specialisten SEO, SEA, contentmarketing, social media marketing, data en strategie. Onze specialisten hebben een passie voor het online effect en samen met onze opdrachtgevers werken we aan een digitale wereld waarin resultaten tellen. Samen zorgen we voor optimale vindbaarheid, zichtbaarheid én conversie voor jouw onderneming. Dus, wanneer beginnen we?

Testen, leren en doorgaan

Wij stroomlijnen je digitale activiteiten met je overige marketinginspanningen. Zo ontstaat er één integrale marketingstrategie waarbij online en offline elkaar maximaal versterken.

We geloven in de kracht van het experiment. Kleine projecten, snel testen en gericht uitrollen. Dat geeft creatieve vrijheid én controle. In realtime dashboards geven we openheid van zaken: je kijkt 24/7 mee. Zo sturen we continu op inzichten, data en return on investment. Tijdens een project verschuiven we budget om een optimaal rendement te behalen. Alles wat we leren, nemen we mee bij volgende projecten. Elke nieuwe ervaring leidt tot een betere klantervaring. 

Kennis delen, tools beschikbaar stellen

Afhankelijk van je wensen en capaciteit, kunnen wij al je online marketingactiviteiten verzorgen óf we geven je tools in eigen hand. Van social media training tot Google Analytics workshops; zo openen we digital voor je en krijg je zelf grip op data.

Kunnen we jouw organisatie helpen groeien?

Met ons brede scala aan expertises hebben we op (bijna) elke vraag wel een antwoord. Neem contact met ons op ontdek hoe we ook jouw organisatie kunnen helpen bij het behalen van jullie online doelen.

analytics online marketing bureau eindhoven
analytics online marketing bureau eindhoven

Partout is jouw online marketing bureau in Eindhoven

Samen bereiken we het meest. Daarom denken we niet in losse kanalen, maar halen we jouw doelen met een totaaloplossing. Op die manier openen wij digital en bouwen aan een relatie waarin we echt samen werken als team. Het gewenste eindresultaat? Een online effect waar je blij van wordt! Geinteresseerd geraakt in Partout als full service online marketing bureau? En wil je vrijblijvend sparren met een van onze marketing specialisten over jouw marketing kansen? Dat kan, bij Partout openen we samen de mogelijkheden van betere online vindbaarheid voor jouw bedrijf.

Over open marketing

Wij zijn de online marketing afdeling die je eigenlijk in eigen huis wilt hebben. We werken zo open en dicht op je organisatie, dat het voelt alsof je schakelt met collega’s. Ondertussen delen we onze kennis en inzichten, helpen we jou bij je digitale ontwikkeling en maken we zo je organisatie en merk sterker en slimmer.

Wij bewaken je doelen

Om jou te helpen je doelen te bereiken, werken we met een groeiplan en een zogenaamde ‘doelbewaker’. Dit is iemand die continu de afweging maakt of de inzet van middelen en budget het beste renderen. Anderen noemen dit ‘growth hacking’, wij noemen het mee-ondernemen.

We ondernemen met je mee

We kijken veel verder dan de inzet van marketingmiddelen. Soms is het gewoonweg slimmer om een deel van het advertentiebudget in te zetten voor een training van je salesmensen, de optimalisatie van een propositie of het aanscherpen van je website.

Strategie: richting geven aan verandering

Open marketing raakt vaak de kern van je bedrijf. Wij ondersteunen je bij het maken van de juiste strategische keuzes. Door met een open blik te kijken naar de invloed van digitale ontwikkelingen op je diensten en producten, mensen en processen. Met onze kennis benutten we kansen, met onze ervaring identificeren we valkuilen en voorkomen we misstappen.

In open verbinding met je klant

Bij alles wat we doen, staat de klantwaarde centraal. Wij helpen je inspelen op de klantwensen vandaag en kijken naar opkomende technologie om de wensen van morgen te voorspellen. Jouw klanten blij maken, is en blijft ons belangrijkste doel. Dat doen we door hen zo goed mogelijk te begrijpen en actief bij ontwikkelingen te betrekken. In een open verbinding tussen jou, je klanten en onze marketeers ontstaan de mooiste resultaten.

Dit soort werk dus.

Als bureau ben je zo goed als je laatste projecten. Dat komt goed uit, want daar zijn we best trots op. Maar ons beste werk moet nog komen. Zullen we dat samen maken?

Wat kunnen we voor jou betekenen?

Toffe effectieve campagnes voor awareness, naamsbekendheid, werving en/of leadgeneratie

Een nieuwe (product) introductie, meer sollicitanten, leden of donateurs werven, gedragsverandering realiseren, mensen activeren, leads genereren, een database opbouwen of verrijken, noem het maar op. Wanneer jij bij ons komt met een vraag, merk je al snel dat wij anders werken dan anderen. Wij, als online marketing bureau, grijpen niet direct naar mediabudget als dit niet nodig is. We houden het doel voor ogen, zetten de mogelijke activiteiten op een rij en kiezen samen op basis van potentieel en een impact en effort analyse wat de meest effectieve campagnestrategie wordt.

Wij geloven in het doen van experimenten. We testen of de boodschap aanslaat bij de doelgroep, we testen welke kanalen het beste converteren, we testen of de flow gebruiksvriendelijk is , hoe we het afhaakpercentage zo laag mogelijk kunnen maken en we testen of alles goed wordt doorgemeten. We werken met een grote dosis creativiteit, zodat we opvallen. En maken altijd verschillende formats en uitingen. Je wilt niet op één paard wedden in het geval van algoritmes van Google en Facebook die houden van optimaliseren. Kortom, we testen, leren en optimaliseren, zodat we altijd het beste halen uit jouw budget. Zullen we samen het eerste experiment uitdenken? Neem contact met ons op of kom langs op onze locatie in Eindhoven. Of check eerst deze cases Koopmans, Van Roosmalen en CBR 'Rij bewust test'

Doelgericht inzetten van online marketing

Wij, als online marketing bureau, benaderen alles vanuit de vraag: hoe zet je je tijd, geld en middelen het meest effectief om het beste rendement te halen uit je inspanningen. Dit betekent dat we kijken naar welk boodschap het beste werkt, welke kanalen interessant zijn en hoe we de doelgroep het beste kunnen bereiken, betrekken en converteren. We werken
met Key Performance Indicators, ofwel KPI’s. Een KPI is een maatstaf of target waarmee we de prestaties van een merk, campagne of een bedrijf kunnen analyseren. Met behulp van KPI’s brengen we je doelstellingen duidelijker in kaart. Een manier om KPI’s te meten is met behulp van een dashboard waarin alle online marketing inzet eenvoudig terug te vinden is. Door continu metingen te doen en in de gaten te houden hoe een organisatie het online doet, is tussentijds goed te overzien of de gestelde doelen haalbaar zijn en kunnen we bijsturen waar nodig is. Wil jij weten hoe we jouw marketingbudget het beste in kunnen zetten? Laten we er samen digitaal of op onze locatie in Eindhoven erover sparren, neem contact met ons op. Of check eerst deze cases Koopmans, Van Roosmalen en CBR 'Rij bewust test'

De vindbaarheid en zichtbaarheid van je merk, website en producten of diensten verhogen

Wanneer je als organisatie beter zichtbaar en beter vindbaar wil zijn online bij je doelgroep, is het soms lastig om te bepalen welke stappen je als eerste moet zetten, of wat er allemaal voor mogelijkheden zijn. Wij doen een search analyse en geven op basis van de inzichten uit de doelgroep, concurrentie en de markt advies over hoe je als bedrijf aan je vindbaarheid en zichtbaarheid kunt werken. We kijken verder dan alleen naar Google omdat we weten dat een search strategie veel breder gaat. We kijken ook naar Bing, YouTube en social media kanalen. Je weet zo met welke content, op welke kanalen en in welke fase van de klantreis je relevant bent. Dit kan organisch zijn, of betaald, maar we zien bijna altijd een combinatie van paid en organic. We zoeken de juiste balans en zullen altijd streven naar een duurzaam resultaat en het meest efficiënt en effectief inzetten van je marketingbudget en inspanningen. Wil jij weten hoe we jouw marketingbudget het beste in kunnen zetten? Laten we er samen over sparren. Een afspraak kun je telefonisch of per mail maken! Of check eerst deze cases Koopmans, Van Roosmalen en CBR 'Rij bewust test'

Welke soorten online marketing zijn er?

Binnen online marketing zijn er verschillende soorten, hieronder vertellen we meer over de verschillende soorten.

  • Zoekmachine optimalisatie: Dit is een marketingstrategie waarbij gefocust wordt op het beter positioneren van een website in zoekresultaten van een of meerdere zoekmachines, denk hierbij aan Google, Bing, Pinterest of YouTube. Hoe beter je in deze zoekmachines scoort, hoe meer bezoekers er op je website komen.
  • Pay-per-Click advertenties: Met deze vorm van online marketing realiseer je advertenties binnen bepaalde platformen of websites. Zodra de bezoeker van de website op deze advertentie drukt betaald de adverteerder de uitgever per klik.
  • Sociale media: Hierbij gaat het om platformen zoals Facebook, Instagram, LinkedIn en meer. Deze platformen worden door bedrijven gebruikt om hun merk te promoten door waardevolle inhoud te creëren. Daarnaast kun je via deze platformen ook communiceren met klanten.
  • Content Marketing: Deze online marketingstrategie is minder gericht op sales maar juist meer gericht op het realiseren van kwalitatieve content die de oriënterende gebruiker verder kan helpen.
  • Video Marketing: De marketing manier kan op vele manieren worden ingezet, zo kun je het inzetten op je merk of een product te promoten, achter de schermen van jouw bedrijf te laten zien of gewoon om een verhaal te delen. Sinds dat mensen steeds liever naar beelden kijken in plaats van tekst te lezen merken we dat deze vorm van online marketing steeds populairder wordt.
  • E-mail Marketing: Het is een van de oudste vormen van online marketing die een van de hoogste ROI heeft. Het gaat om het verzenden van gepersonaliseerde e-mails naar een doelgroep of vorige klanten.

Vrijblijvend sparren over de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Kom in contact met Partout, het online marketing bureau in Eindhoven, en wij helpen je graag verder!

Wat is online marketing?

Online marketing is een geheel van instrumenten die worden gebruikt om producten en diensten via het internet te promoten. Online marketing omvat een breder scala van marketingelementen dan traditionele zakelijke marketing als gevolg van de extra kanalen en marketingmechanismen die op het internet beschikbaar zijn.

Online marketing kan voordelen opleveren zoals:

  • Groei in potentieel;
  • Lagere kosten;
  • Elegante communicatie;
  • Betere controle;
  • Verbeterde klantenservice;
  • Concurrentievoordeel.

Online marketing is ook bekend als internet marketing, web marketing, of digitale marketing. Het omvat verschillende takken zoals social media marketing (SMM), zoekmachine optimalisatie (SEO), pay-per-click advertising (PPC), en zoekmachinemarketing (SEM).
 

Wat kunnen we voor jou betekenen?

Neem direct contact op

Altijd open voor contact

Je kunt Jeroen Valkenburg altijd whatsappen of bellen via 06 535 870 19, ook 's avonds of in het weekend. Hij is onze digital strategy consultant en hoort graag van je.

Loop voorop, volg ons

Voor nieuws, updates en insider tips volg je ons op social media.

Kom ons bezoeken in Eindhoven

Vonderweg 22 (2e verdieping)
5616 RM Eindhoven
T +31 (0)40 285 15 25
hallo@partout.nl

we open digital