Partout d.n.a.
Case

van Philips Healthcare

Rondleiding customer visit center Philips

Digitale oplossing die de fysieke rondleiding voor studenten in het Customer visit center vervangt.

Rondleiding voor studenten

Philips Healthcare leidt met regelmaat studenten van verschillende opleidingen rond. Een bezoek aan het het customer visit center (CVC) is daar een vast onderdeel van.  Het CVC laat zien hoe Philips Healthcare opgebouwd is en op welke vlakken zij actief zijn. Ook is een deel van het productgamma hier te bekijken. Door de grote hoeveelheid aan rondleidingen ontstond de behoefte deze te digitaliseren voor de doelgroep studenten.

Interactieve game

Om de studenten 60 minuten lang geboeid een rondleiding te geven die de juiste informatie verstrekt, passend bij hun opleiding, hebben we een interactieve game als middel geselecteerd.

De iPad applicatie faciliteert de rondleiding middels een game element. Bij aankomst worden studenten in groepen met elk een iPad ingedeeld. Bij start van de game wordt ze verteld dat zij vanaf dat moment de tour guide zijn én een groep met trainees gaan rondleiden in het CVC. Die taak moeten ze binnen 60 minuten vervullen én met een bepaalde kwaliteitsscore. De teams kunnen zo onderling ook zien wie het beste gepresteerd heeft.

De studenten gaan in teams naar hun startpunt in het CVD, van daaruit krijgen ze opdrachten en vragen. Het juist antwoord kunnen ze bij het fysieke product of tv schermen in het CVC vinden, maar ook de extra hulplijnen in de games (video en achtergrondinformatie) kunnen ze gebruiken.

Trainees

Het is voor Philips Healthcare belangrijk kwalitatieve trainees aan te nemen. Na afloop van de game kan de groep studenten aangeven of ze interesse hebben in traineeship/informatie over Philips. Daarmee sturen we conversie op een relevant moment naar de HR afdeling.

Benieuwd naar wat we nog meer hebben gedaan voor Philips, of wat we voor jou kunnen betekenen?

6Vacatures open!