Partout d.n.a.
Case

van Neckermann

Last Minute Goeroe

Help en inspireer consumenten online om een leuke last minute vakantiebestemming te kiezen.

Keuzestress

Om het enorme last minute aanbod van honderden verschillende bestemmingen toegankelijk te maken en het boeken van een vakantie leuker te maken, zocht Neckermann naar een adviestool die inspireert om ook eens naar andere landen te gaan dan waar je in eerste instantie aan dacht.

Online responsive vakantiehulp

De kern van de oplossing ligt in het stellen van de juiste vragen. Er is veel tijd en energie gestoken in het ontwikkelen van de juiste vragenset en die aan te laten sluiten op de mogelijke bestemmingen. De adviestool komt uit bij het boekingsgedeelte van Neckermann. Hier is gezocht naar de best mogelijke landingspagina om te converteren.

Gekozen middelen in het digitale landschap

De site is responsive gemaakt voor ideale weergave op smartphone en tablet. Er is gekozen voor een responsive benadering omdat we veel traffic verwachten te krijgen vanuit de tv commercials en vanuit zoekgedrag op smartphones. De last minute goeroe werd aangejaagd in een 360 campagne, op tv, print en uiteraard via online marketing.

7Vacatures open!