B2B SEA zet je merk bovenaan bij beslissers
Google Ads voor B2B: vang de actieve vraag in de markt en zet die om in waardevolle leads
Van directe conversie naar merkbekendheid
Met SEA richten we ons niet alleen op de 5% van je doelgroep die nu in de markt is. We zorgen ook dat de andere 95% je merk leert kennen, zodat jij top of mind bent zodra zij willen kopen.
Meer waarde uit elke klik
We herkennen bedrijven die via advertenties op je website komen en kunnen deze later opnieuw benaderen. Zo haal je meer waarde uit elke klik en benut je SEA maximaal in je marketing en sales.
Merkgedreven aanpak
Elke advertentie sluit aan bij je merkstrategie en tone of voice. Geen generieke teksten, maar copy die voelt als een verlengstuk van je merk en je positionering versterkt.
Hoe kun je Google Ads voor de B2B-markt inzetten?
Slechts 5% van je doelgroep is actief in de markt. Google Ads helpt je om die groep direct te vangen. Tegelijk bouw je met SEA merkbekendheid op bij de overige 95%. Zo bereik je ook toekomstige klanten en combineer je korte- en langetermijnresultaat.
We weten dat zoekvolumes in B2B vaak lager zijn. Daarom maken we gebruik van slimme software waarmee we bedrijven herkennen die via advertenties op je website komen. Deze bedrijven kunnen we later opnieuw benaderen via retargeting, zodat je geen kans laat liggen.

Meer over SEA
meer verhalenZo zetten wij SEA in als onderdeel van een sterke B2B-marketingstrategie
SEA heeft een duidelijke plek binnen je marketingstrategie: de bestaande vraag afvangen. Voor de 5% die actief zoekt, zetten we in op zoekadvertenties, Shopping ads en YouTube. Voor de 95% die nog niet in-market is, gebruiken we Google Display en YouTube om merkbekendheid op te bouwen.
Hoe meer we met SEA doen, hoe scherper we je doelgroep kunnen targeten. We kijken kritisch mee naar je landingspagina’s en zorgen dat alles goed meetbaar is. SEA heeft tijd nodig om resultaat te laten zien: de eerste maand geven we het algoritme de ruimte om te leren, daarna optimaliseren we stap voor stap naar betere prestaties.

Zo werkt dat in de praktijk
Onze aanpak werkt. Deze merken claimen vol overtuiging een leidende positie in hun markt.





Waarom Partout?
Specialist in B2B-marketing
Wij weten hoe SEA werkt in nichemarkten met kleinere zoekvolumes en budgetten. Elke klik telt, daar zorgen we voor.
Meer dan alleen advertenties
Onze SEO-experts optimaliseren je landingspagina’s voor high-intent zoekwoorden. Zo versterken SEA en SEO elkaar en vergroot je je conversiekans.
Strategie boven losse campagnes
SEA staat bij ons nooit los, maar maakt altijd deel uit van je B2B-marketingstrategie. Zo werk je tegelijk aan leads én merkopbouw.
Wil je eens (vrijblijvend) sparren met onze experts
- Een informeel gesprek over je business en je vraag
- Behulpzaam advies en begeleiding
- Geen Sales pitches of andere onzin
- Geen verplichtingen, maar duidelijke stappen.
Jeroen Valkenburg
Ik help je merk op de shortlist te krijgen bij je ideale klant
Je kunt ook rechtstreeks mailen of bellen op +31 6 53 58 70 19
Loading form...






















