B2B-marketing voor de maakindustrie
Wij helpen technische beslissers overtuigen met content en bewijslast op technisch niveau
De kracht en de complexiteit van de maakindustrie
Zo helpt Partout technische merken groeien
Bewijslast die overtuigt
We helpen je om de bewijslast te creëren die de technische beslisser zoekt. Met cases en content waarin hij zijn eigen unieke uitdagingen herkent. Want ook techneuten zijn mensen en mensen onthouden verhalen. Daarom vertalen wij complexe techniek naar geloofwaardige, menselijke storytelling in slimme contentformats.
Technische content op niveau
Met ons contentframework halen we verhalen op bij jullie engineers, R&D’ers en productexperts. Onze schrijvers begrijpen de branche en de vaktaal en maken de vertaling naar inhoud die spot-on is én overtuigt. We testen altijd meerdere copywriters om de juiste toon en technische diepgang te vinden.
Zelfonderzoek faciliteren
De B2B-koper van nu wil zélf onderzoeken of jij de juiste technische oplossing hebt voor zijn probleem. Wij helpen je om je website en kanalen in te richten als validatieplatform: met cases, referenties en interactieve validatietools zoals ROI-calculators en productconfigurators. Zo weet jouw ideale klant al vóór het eerste contact of je de juiste oplossing biedt en bespaar je kostbare tijd van je engineers in het salestraject.





