Partout d.n.a.
Expertise

Conversie optimalisatie

Meer bezoekers omzetten naar betalende klanten! Dat is de hoofddoelstelling van het optimaliseren van de conversie op je platform, social kanalen of e-mail nieuwsbrief.

Natuurlijk is het belangrijk dat je website veel bezoekers trekt. Maar wat leveren deze bezoekers uiteindelijk op? Voor elke website is het einddoel gelijk: het omzetten van bezoekers naar conversies. Een conversie kan verschillende vormen aannemen. Een sale of lead, een online donatie, een nieuwsbriefinschrijving of het downloaden van een brochure.

Voor elke website kan Partout digital native agency de conversie verhogen. Een hogere conversie van je website zit hem vaak in details. En de conversie optimalisatie specialisten van Partout d.n.a. weten exact wélke details.

Conversie van je website verhogen

Het is niet effectief om enkel te blijven optimaliseren en investeren in meer verkeer. Meer conversie halen uit je bestaande website verkeer is veel efficiënter. Door middel van conversie optimalisatie haal je meer uit je website. Meer conversie en dus meer omzet.

Het verhogen van de conversie op je website doet Partout d.n.a. door:

  • Het toepassen van psychologische beïnvloedingstechnieken
  • Het uitvoeren van conversietesten volgens het A/B test principe

Conversie optimalisatie is het door middel van testen optimaliseren van de website, waardoor er meer omzet kan worden behaald uit de bezoekers van de website. Soms kan dit door de kleur van een bestelknop te veranderen en soms door het toepassen van verleidende psychologiestrategieën. Conversie optimalisatie een doorlopend project. Door continu te testen, analyseren en het toepassen van learnings kan Partout d.n.a. stap voor stap de conversie verhogen.

Conversie optimalisatie begint bij het opstellen van hypothesen op basis van wetenschappelijk bewezen psychologische beïnvloedingstechnieken. Hoe kunnen we de bezoekers van de website op onbewuste wijze beïnvloeden tot conversie? Onze ervaren conversie optimalisatie specialisten weten welke beïnvloedingsprincipes daarvoor geschikt zijn.

Door deze principes continu te A/B testen kunnen we meten welke variabelen succesvol zijn voor de specifieke pagina. A/B testen betekent dat we steeds twee verschillende versies van pagina’s tegen elkaar testen. Onze conversie specialisten kunnen per test steeds zien of versie A of versie B beter presteert. Door elke keer een kleine aanpassing te testen kunnen we stap voor stap de conversie van de website verhogen.

Conversie optimalisatie bij ons digitaal bureau

Partout d.n.a. is een digital agency uit Eindhoven, onder andere gespecialiseerd in conversie optimalisatie. Met de expertise en ervaring binnen ons bureau helpen we mooie merken als Longfonds, ABB, Koopmans en Brabantia aan een betere conversie.

Lees ook deze cases:

Aan de slag met conversie optimalisatie?

Wil jij voor jouw website of e-mail nieuwsbrief ook de conversie verhogen en meer omzet genereren? Onze conversie optimalisatie specialisten denken graag met je mee!

Neem gerust eens contact op om de mogelijkheden te bespreken!

Meer weten over conversie optimalisatie?

+31 (0)40 285 15 25 irma@partout.nl
3Vacatures open!