Partout d.n.a.
Expertise

Customer responsive platforms

Hoe relevanter de content, hoe groter de kans dat communicatiedoelstellingen verwezenlijkt worden.

“Content is king (Bill Gates, 1996).” Deze uitspraak staat nu meer dan ooit. Hoe relevanter de content, hoe groter de kans dat we onze communicatiedoelstellingen verwezenlijken. Op basis van een customer responsive platform geven wij hier invulling aan. Een customer responsive platform houdt onder andere in: een dynamische call-to-action, profiel gestuurde content en geautomatiseerde lead verzorging en prioritering.

De randvoorwaarden

Belangrijke randvoorwaarden bij de ontwikkeling van een customer responsive platform zijn voor Partout digital native agency:

  1. Dynamische componentkeuze (best of breed)
    Maak gebruik van de sterkste cloud-systemen in de markt op het gebied van CMS, e-mail marketing, e-commerce, marketing automation en data-resources. Naast “best of breed” zijn andere overwegingen om tot componentkeuze te komen: reeds geïmplementeerde systemen, desinvestering en corporate uniformiteit. Bijkomend voordeel van deze benaderingswijze is een gefaseerde implementatie van dynamische content, doorlooptijd en beschikbaar budget.
  1. De kracht van Open Source
    De enorme potentie van open source communities maken een snelle ontwikkeling mogelijk en geven een grote beschikbaarheid van kennis en resources. Partout d.n.a. hecht aan partnership. Hierin past geen vendor lock-in op het gebied van source-code en data. Een principe dat past bij OS licenties.
  1. Toekomstbestendige schaalbaarheid
    De snelheid van online ontwikkelingen en het ontstaan van nieuwe trends maken flexibele opzet op componentbasis haast een must. De basis van ons Personal Adaptive Platform maken uitwisseling van componenten mogelijk.
  2. Total ownership of data
    Het eigendom van data en het beheer van data zijn voor Partout d.n.a. essentieel. Hierbij zijn argumenten als ‘no vendor lock-in’ en ethiek zwaarwegend. Want als data het nieuwe goud is, waarom zouden we het dan weggeven?

Lees ook deze cases:

Customer responsive platform

Wil jij weten wat een customer responsive platform voor jou kan betekenen of wil je jouw website laten toetsen voor onze randvoorwaarden? Neem dan contact met ons op.

Meer weten over een customer responsive platform?

+31 (0)40 285 15 25 jeroen@partout.nl
3Vacatures open!