Partout d.n.a.

Met onze ‘online tools’ kunnen werksessies en belangrijke vergaderingen gewoon doorgaan! Zo doen we dit samen met jou

Expertise

Google Ad Grants

Met Google Ad Grants ontvang je als non-profit organisatie kosteloos $10.000 dollar advertentiebudget per maand van Google. Onze SEA specialisten kunnen je alles vertellen over Google Grants en helpen je graag bij de aanvraag.

Gratis adverteren op Google met Google Ad Grants

Als liefdadigheidsorganisatie heb je misschien niet veel budget te besteden, zeker niet aan advertenties op Google. Speciaal voor liefdadigheidsorganisaties biedt Google daarom een helpende hand met ‘Google Ad Grants’. Dit programma biedt een advertentiebudget van $10.000 per maand te gebruiken binnen Google Ads.

Meer rendement uit het Google Ad Grants account van jouw organisatie?

De specialisten van Partout d.n.a. voorzien je graag van een advies op maat.

Ontvang de gratis non-profit scan

Onze expert zegt:

Lars,
SEA specialist
  • Optimale inzet Google Ad Grants programma
  • Groter bereik van de website
  • Hogere kwaliteitsscore voor advertenties
  • Meer conversie uit SEA verkeer
Ontvang de gratis non-profit scan

Met dit advertentiebudget kan jouw non-profit organisatie kansen benutten die eerder bleven liggen. Zoekmachine adverteren is een effectieve en snelle manier om veel verkeer naar je website te genereren, omdat advertenties boven organische resultaten kunnen worden vertoond. Hierdoor kunnen bedrijven doelgericht hun missie en initiatieven promoten en zelf het budget bepalen. Met behulp van het Google Ad Grants programma kunnen non-profitorganisaties dus gratis adverteren op Google, met dezelfde voordelen. Namelijk:

  • Meer bezoekers voor je website;
  • Een grotere naamsbekendheid;
  • Een groter aantal donaties/leden;
  • Meer vrijwilligers werven;
  • Inzicht verkrijgen in het rendement van de campagnes.

Google Ad Grants aanvragen?

Natuurlijk zijn er wel een aantal vereisten waar jouw organisatie aan moet voldoen om een Google Ad Grants account aan te vragen. Om in aanmerking te komen voor Google Ad Grants moet je organisatie aan de volgende eisen voldoen:

  • De organisatie heeft een geldige liefdadigheidsstatus (CBF/ANBI)
  • De organisatie heeft een Google voor non-profitorganisaties account
  • De organisatie beschikt over een website van goede kwaliteit met wezenlijke inhoud

Wil je weten of jouw organisatie ook in aanmerking komt voor Google Ad Grants en hoe je Google Ad Grants kunt aanvragen? De specialisten van Partout zijn bekend met alle voorwaarden en weten precies wat nodig is om je doelstellingen te realiseren.

Partout digital native agency heeft al meerdere goede doelen geholpen met het succesvol aanvragen en toepassen van Google Ad Grants, zoals MLDS, het Longfonds, het Oogfonds en Alliantie Nederland Rookvrij.

Lees ook deze cases:

Nog niet bekend met Google Ad Grants en weten wat de mogelijkheden zijn voor jouw organisatie? Wij helpen je graag met het aanvragen en inrichten van Google Ad Grants. Neem vrijblijvend contact op met onze SEM-specialisten voor meer informatie.

4Vacatures open!