Partout d.n.a.
Case

van Durex

Durex Play app

Hoe maak je de Durex Play producten elke dag van het jaar relevant voor de consument en stimuleren we de aankoop in de winkel en online?

Elke dag relevant

De afgelopen jaren heeft Durex Play een grote groei doorgemaakt. Met de introductie van glijmiddelen, massagegel, Play O, kleine toys en grotere toys heeft het merk met name innovators en early adopters tot aankoop weten te verleiden. Om aan te zetten tot het vaker gebruiken van de producten en voor het bereiken van een grotere doelgroep, is Partout digital native agency ingeschakeld.

Telkens een nieuwe tip

Met de Durex Play app heb je altijd 365 sextips bij de hand. Elke dag van het jaar zorgen we voor inspirerende tips zodat je nog meer haalt uit de bijzondere momenten samen. Je kunt je partner online en mobiel inspireren door hem/haar een prikkelende tip te sturen. Binnen deze content worden relevante productaanbiedingen gecommuniceerd.

Crossmediaal platform

Er is gekozen voor een crossmediaal platform op merkniveau voor Durex Play: www.durexplay.nl en een Durex Play mobiele app, omdat onderzoek uitwijst dat een groot deel van de doelgroep de mobiele telefoon in de slaapkamer (in bed) gebruikt. De website en de mobiele app worden actief aangejaagd door te adverteren in relevante titels (print en online). Voor zoekmachineoptimalisatie zijn de sextips relevante ingangen geworden voor de website en de apps.

150.000 downloads + top 3 positie in de App Store hitlijst

Bij key accounts als Kruidvat is geadverteerd in print, wat verrassend veel downloads van de app opleverde. De Durex Play app was al in de introductieperiode te vinden in de top 3 van meest gedownloade apps in de App Store. De app is in totaal ruim 150.000 keer gedownload.

6Vacatures open!