Partout d.n.a.
Case

van Dr. Oetker

Responsive campagnewebsite

Dr. Oetker heeft een spaaractie ontwikkeld waarvan Partout d.n.a. de digitale uitingen voor haar rekening heeft genomen.

Spaar voor een romantisch diner voor twee personen

Op de speciale actieverpakkingen van de Dr. Oetker Ristorante pizza’s konden deelnemers een actiecode vinden die zij konden invoeren op de website. Met het invoeren van de code maken zij kans op een romantisch diner voor twee personen op 25 speciale locaties ergens ter wereld. Van de Blue Lagoon in IJsland tot de Tafelberg in Zuid-Afrika. De spaaractie werd ondersteund via verschillende online kanalen.

Responsive campagnewebsite

De campagnewebsite is door Partout d.n.a. ontworpen volgens het responsive principe zodat op alle apparaten de optimale gebruikerservaring ontstaat. Daarnaast is gekeken naar een optimale social integratie en conversie naar profielgegevens.

Display advertenties

Tevens hebben we de campagne ondersteund met display banners. Voor de display-uitingen zijn verschillende varianten gemaakt die d.m.v.  A/B testen zijn geoptimaliseerd. Zo werden steeds de best scorende uitingen ingezet gedurende de campagneperiode.

Contactstrategie via e-mail

Op basis van het gedrag van de deelnemers is er een geautomatiseerde contactstrategie via e-mail ontwikkeld. Op deze manier activeerden we deelnemers om extra te sparen en hielden we op een relevante manier contact gedurende de campagneperiode.

Het resultaat

Tijdens de campagneperiode zijn er bijna 80.000 actiecodes ingevoerd op de campagnewebsite en zijn er ruim 30.500 profielen aangemaakt. Met het aanmaken van deze profielen is de database van Dr. Oetker verder verrijkt.

6Vacatures open!