Partout d.n.a.
Case

van Cocoon

Digitale campagne gericht op conversie

De ontwikkeling van een digitale campagne die stuurt op conversie naar een van de aangesloten online resellers van Cocoon Home en Cocoon Portable.

Oogstrelend en oorverwennend

Oogstrelend, oorverwennend, prijswinnend! Dat is waar de Cocoon van Denon voor staat. De Cocoon Home is een indrukwekkende draadloze speaker, die geprezen wordt om het design en de geluidskwaliteit. De Cocoon Portable, het kleine broertje van de Home, is wat lichter en daardoor ook geschikt om buitenshuis te gebruiken. Partout digital native agency is door Denon ingeschakeld om een digitale campagne op te zetten die aanstuurt op conversie.

Banners en een innovatieve landingspage

We hebben voor Cocoon een campagneconcept gecreƫerd waarbij online ingespeeld werd om de belangrijkste kernwaarden van de speakers. Dit concept is doorvertaald in triggerende banners en een innovatieve landingspage, waar de bezoeker naar behoefte informatie kan vinden.

Adwords campagne

Informatie over de Cocoon Home en de Cocoon Portable werd aangeboden middels video, downloads en reviews. Traffic werd gerealiseerd door het inzetten van een strak gestuurde Adwords campagne, waarbij we ook gebruik maakten van het displaynetwerk.

15% conversie

Met een looptijd van 2 maanden zijn er ruim 12.000 clicks gerealiseerd. Deze zorgen voor een gemiddelde conversie van 15% naar een van de online resellers. De 5,5 miljoen vertoningen in Adwords dragen goed bij aan de herkenning van het merk.

 

 

7Vacatures open!