Oogstrelend en oorverwennend
Oogstrelend, oorverwennend, prijswinnend! Dat is waar de Cocoon van Denon voor staat. De Cocoon Home is een indrukwekkende draadloze speaker, die geprezen wordt om het design en de geluidskwaliteit. De Cocoon Portable, het kleine broertje van de Home, is wat lichter en daardoor ook geschikt om buitenshuis te gebruiken. Partout digital native agency is door Denon ingeschakeld om een digitale campagne op te zetten die aanstuurt op conversie.
Banners en een innovatieve landingspage
We hebben voor Cocoon een campagneconcept gecreëerd waarbij online ingespeeld werd om de belangrijkste kernwaarden van de speakers. Dit concept is doorvertaald in triggerende banners en een innovatieve landingspage, waar de bezoeker naar behoefte informatie kan vinden.
Adwords campagne
Informatie over de Cocoon Home en de Cocoon Portable werd aangeboden middels video, downloads en reviews. Traffic werd gerealiseerd door het inzetten van een strak gestuurde Adwords campagne, waarbij we ook gebruik maakten van het displaynetwerk.
15% conversie
Met een looptijd van 2 maanden zijn er ruim 12.000 clicks gerealiseerd. Deze zorgen voor een gemiddelde conversie van 15% naar een van de online resellers. De 5,5 miljoen vertoningen in Adwords dragen goed bij aan de herkenning van het merk.