Partout d.n.a.
Cases

Ons werk in digital

Verschillende behoeften vragen om verschillende oplossingen. Dit doen we voor onze klanten die een visie hebben, een oplossing zoeken of simpelweg een briljant idee hebben.

DELA

Promotie en optimalisatie Fello app

DELA innovatielab heeft Partout ingeschakeld om de app Fello voor mantelzorgers te promoten. En met resultaat, de doelstelling werd ruimschoots behaald!

case Lees meer
Oostwegel Collection

Betere online zichtbaarheid, hogere conversies

Oostwegel Collection biedt een unieke beleving in een unieke omgeving. Deze beleving hebben we doorgevoerd op de website. Ook hebben we flinke verbeterslagen aangebracht in conversie en bezoekersaantallen.

case Lees meer
Toverland

Nieuwe website toverland.com

Toverland heeft Partout gevraagd om op toverland.com een ervaring te ontwikkelen die verleidt om attractiepark Toverland te bezoeken.

case Lees meer
Dr. Oetker

Loyaliteitsprogramma Bak & Spaar

Een loyaliteitsprogramma voor meer merkbinding met Dr. Oetker. Inmiddels zijn er al 100.000 mensen die meedoen met het Bak & Spaar programma!

case Lees meer
Brabantia

Brabantia’s nieuwe succes: Bo Touch Bin

Een testercampagne om naamsbekendheid te genereren voor Bo Touch Bin. Een succescase! Het aantal deelnemers was 750% hoger dan vooraf ingeschat.

case Lees meer
Meulatech

Nieuwe website voor Meulatech

Voor Meulatech mochten wij aan de slag met de realisatie van een nieuwe website. De site stond binnen no-time live met nieuwe (SEO-)content en foto's en video door ons gemaakt!

ABB

Klantreis in digital

We ziin door ABB geselecteerd zijn als preferred partner voor de regio Northern Europe! We werken al een aantal jaar voor deze multinational en faciliteren de gehele klantreis in digital.

Brainport Eindhoven

Strategische digital partner

Aan de slag voor de slimste regio van Nederland! Partout gaat Brainport Eindhoven ondersteunen als strategische digital partner.

Diabeter

Global website voor Diabeter

Voor Diabeter.nl (onderdeel van Medtronic) ontwikkelen we de global website. Onderscheidend van de rest door een echt patiëntgerichte aanpak op basis van de klantreis.

Driehoekzeep

Social- en SEO-scan voor Driehoekzeep

Hoe kun je online je concurrenten verslaan? Voor Driehoekzeep hebben we een uitgebreide Social- en SEO-scan uitgevoerd om daarna te bepalen op welke vlakken winst te behalen valt.

Marcel's Green Soap

Verantwoordelijk voor de digitale positionering

Partout is als strategisch partner verantwoordelijk voor onder andere de digitale positionering. Zo dragen we bij aan digitale campagnes gericht op awareness waarbij we het merk op de juiste manier uitdragen.

ACE

Een nieuwe website voor ACE

Ontwikkelingen in websites gaan razendsnel. De vraag was dan ook een website te creëren die past bij de nieuwe huisstijl en ambities van ACE.

CCE

"Hoe brengen we onze dienst TeamUp! onder de aandacht bij onze doelgroep?" vroeg CCE zich af.

Deze vraag hebben we beantwoord door middel van een marketingsprint en doorvertaald naar een campagne.

YAM

YAM in digital: van klantreis tot KPI!

Door op een data gedreven manier in de huid te kruipen van je doelgroep(en), wordt je communicatie relevanter en efficiënter. We ontwikkelden eerst persona's en daarna een customer journey!

case Lees meer
Autodrop

Autodrop in social: sterke merkidenteit en creatieve inhakers

Creativiteit komt tot uiting in de copy en visuals van Autodrop op Facebook.

case Lees meer
abcfinance

Optimale synergie tussen SEO, SEA en content marketing

Door content ontwikkeling, SEO en SEA perfect op elkaar af te stemmen, genereert abcfinance kwalitatieve online leads voor lage kosten per klik!

case Lees meer
Oogfonds

Dé online oog expert

De nieuwe website maakt van het Oogfonds een online autoriteit rondom ogen en oogklachten. Met topposities in Google is het organische verkeer met bijna 1.200% gegroeid!

case Lees meer
Fisherman’s Friend

Social sampling campagne

Het digitaliseren van offline sampling zodat de communicatie kwalitatiever en persoonlijker wordt.

case Lees meer
ABB

Consumenten awareness campagne: Doe de meterkastcheck

Doe de meterkastcheck en weet hoe het met de veiligheid van je meterkast is gesteld. Via de ontwikkelde website, uploadtool en promovideo worden veiligheid en mogelijke risico’s in elke woning onder de aandacht gebracht.

case Lees meer
Longfonds

Landelijke campagnesite: Check nu wat je inademt

Je haalt 20.000 keer per dag adem. Wist je dat de lucht in Nederland helemaal niet zo gezond is? Met deze check kun je zien hoe gezond de lucht is, die jij inademt.

case Lees meer
EKB Nederland

Effectieve online leadgeneratie met het Reach-Engage-Convert model

Online leadgeneratie met marketing automation campagnes. EKB Nederland bouwt een relatie op door relevante content, whitepapers, scans en persoonlijk advies op maat.

case Lees meer
YAM

Digital positionering YAM Glutenvrij brood

Op basis van de SOSTAC methode en customer journey mapping zijn de marketingstrategie en businessdoelstellingen vertaald naar een digital marketing roadmap tot 2020.

Tommies

Vindbare healthy happiness

Met informerende én inspirerende SEO content is Tommies de online expert in healthy snoepen. Dit heeft het zoekverkeer in 1 jaar met 900% doen stijgen!

Busch-Jaeger

Virtual Reality applicatie

Met VR kan Busch-Jaeger haar Busch-free@home® huisbesturingssysteem overal virtueel demonstreren.

case Lees meer
CêlaVíta

Digitaal platform

Een inspirerend platform voor verschillende eetmomenten om er voor te zorgen dat je van elk klein momentje geniet.

case Lees meer
UNICwonen

Unieke local SEA campagne

SEA campagne met targeting op verschillende nieuwbouw locaties. Geresulteerd in verschillende vooropdrachten voor de realisatie van een UNICwoning!

case Lees meer
Chilly

1 op 1 met generatie Y

Een heldere analyse zorgt voor een waardevolle content om 1 op 1 te communiceren met generatie 'Y', de doelgroep van Chilly.

Busch-Jaeger

Low voltage products onder de aandacht

De ontwikkeling en optimalisatie van SEA branding campagnes voor de producten van Busch-Jaeger zorgt voor duizenden extra bezoekers per maand.

case Lees meer
CêlaVíta

Verrassende variatierecepten

Passie voor piepers met leuke aardappel variatierecepten. Wie zoekt naar een verrassende aardappelmaaltijd zal CêlaVíta zeker in Google tegenkomen!

Koppert Biological

Antwoord op vragen én plagen

Uitvoerige internationale analyse over zoekgedrag rondom biologische gewasbescherming. Koppert beantwoordt alle online vragen over plagen en de bestrijding.

YAM

Vindbaar voor de health community

Met een effectieve SEO-strategie moedigen Partout en YAM de healthy doelgroep tot het proberen en herhalend consumeren van glutenvrij brood.

Tommies

Vitamine Vaardig test

Welke vitamines zijn voor jou extra belangrijk? Tommies ontwikkelde een test die je in enkele klikken vitamine vaardiger maakt!

case Lees meer
Koopmans

Social media campagnes

Tester- en user generated content campagnes voor en door Koopmans fans.

case Lees meer
Bavaria

De kroegentocht van je leven

Om kenbaar te maken dat Bavaria wereldwijd bier aan de man brengt, is er een campagne ontwikkeld waarbij consumenten kans maken op een wereldwijde kroegentocht.

case Lees meer
Sanofi

Advies op maat bij verkoudheid

SEO optimalisatie voor de productwebsites van Rhinathiol en Rhina NaturActiv. Sanofi als online expert met tips, adviezen en passende producten bij verkoudheid en hoest.

Dr. Oetker

Responsive campagnewebsite

Dr. Oetker heeft een spaaractie ontwikkeld waarvan Partout d.n.a. de digitale uitingen voor haar rekening heeft genomen.

case Lees meer
Weleda

Vindbaar op het juiste moment

Zoekmachine optimalisatie voor Weleda Nederland en Weleda België. De SEO strategie sluit naadloos aan op het zoekgedrag van de verschillende buyer personas.

Detron

Van bezoekers naar leads

Online leadgeneratie én het sturen van de leads door elke fase in de customer journey. Zo legt Detron de basis voor een lange termijn ICT-partnership.

Chief

Internationale zichtbaarheid

Internationale branding SEA campagnes met targeting op Engeland, Duitsland en Frankrijk. Meer dan 1.000.000 vertoningen per maand.

Projecta

Wereldwijde naamsbekendheid

Internationale branding SEA campagnes met targeting op Engeland, Duitsland en Frankrijk. Meer dan 700.000 vertoningen per maand.

Samen sterk zonder stigma

Online aandacht voor stigmatisering

Met SEO-advies en SEA campagnes is de online naamsbekendheid van deze stichting flink toegenomen. Met een verviervoudiging van het aantal bezoekers als resultaat!

Koopmans

Online bakautoriteit

Partout d.n.a. maakt van Koopmans een online bakautoriteit met hoge zoekwoordposities en meer dan 150.000 organische bezoekers per maand.

ABB

SEA als branding kanaal

De ontwikkeling en optimalisatie van SEA branding campagnes voor de producten van ABB zorgt voor duizenden extra bezoekers per maand.

case Lees meer
Velux

Overtuigende webshop

Door toepassing van psychologische beïnvloedingsprincipes binnen verschillende Velux webshops worden bezoekers verleid tot meer selling, cross-selling en up-selling.

Oogfonds

Van micro conversie naar donatie

Met micro conversies als nieuwsbriefinschrijvingen, folderaanvragen en de Oogtest begeleidt én overtuigt het Oogfonds haar bezoekers tot online donaties.

Tommies

Optimalisatie nieuwe website

Voor het product Tommies snackgroenten is de website Tommies.nl ontwikkelt.

case Lees meer
Longfonds

Online positionering op alle schermen

Herpositionering binnen het digitale landschap van Longfonds waarbij een online strategie is ontwikkeld.

case Lees meer
Dr. Oetker

Bakken voor een feestje, zoekmachine marketing

Het ontwikkelen van een themasite rondom ‘bakken voor een feestje' op basis van zoekmachine marketing.

case Lees meer
Weleda

Puur Zwanger - Responsive digital magazine

Het creëren van een digitale variant van de papieren magazine 'Puur Zwanger'.

case Lees meer
Snelle Jelle

Krachtige site met events & shop

Het realiseren van een krachtige website voor Snelle Jelle om de positionering online uit te dragen.

case Lees meer
7Vacatures open!