Zo krijg je grip op B2B marketing voor complexe verkooptrajecten

Van strategie tot shortlist in 5 stappen

Webinar: Donderdag 29 januari – 15.00 tot 16.00 uur

Voor veel marketingmanagers en CEO’s voelt marketing nog altijd als een blackbox. Er gaat van alles in: campagnes, content, data, maar wat er precies uitkomt blijft vaak vaag.

In onze nieuwe serie Marketing Unboxed willen we die blackbox openmaken. We delen inzichten over wat écht werkt in B2B-marketing bij complexe verkooptrajecten, en geven je concrete handvatten om meer grip te krijgen op je marketingresultaten. 

In dit webinar nemen Jeroen Valkenburg (Strategy Director) en Meike Cremers (Digital Marketing Consultant) je in één uur mee in:

  • Hoe B2B-kopers beslissen en wat dat betekent voor jouw marketingstrategie.
  • Wat de belangrijkste taak van marketing is in het verkoopproces.
  • Het 5-stappenplan om op de shortlist te komen bij je ideale klant.

Geen theoretisch verhaal, maar een concreet webinar vol inzichten die je direct kunt toepassen in je eigen organisatie. Speciaal ontwikkeld voor CEO’s en marketingmanagers van B2B-bedrijven in de maakindustrie, SaaS en zakelijke dienstverlening met een complex product of dienst.

Ontdek je hoe je als organisatie top of mind wordt bij je ideale klant en met de juiste strategie een plek verovert op hun shortlist. Meld je aan via het formulier hieronder. Kun je er niet live bij zijn? Geen probleem, je ontvangt de opname automatisch in je mailbox.


Wij zijn Partout

Wij zijn een B2B-marketing bureau in Eindhoven. Wij zorgen dat B2B-bedrijven op de shortlist komen van hun ideale klanten, juist bij complexe aankoopprocessen waar anderen vastlopen. We combineren branding en demand generation zodat je een veel gevraagd merk wordt. In plaats van alleen leads najagen, bouwen we een merk dat wordt gezien, vertrouwd en gekozen.

Larsen en Evie aan het brainstormen 3