Whitepaper online fondsenwerving

Meer resultaat uit online fondsenwerving?

Als fondsenwerver van een non-profit organisatie werk je toe naar online donaties. Dat vraagt om een effectieve digitale strategie. Lees de tips van onze experts in de gratis whitepaper.

of lees meer

Gratis whitepaper online fondsenwerving

Als fondsenwerver van een goed doel is een van je doelen het verkrijgen van donaties voor dat goede doel. En dat is nog niet zo'n eenvoudige taak. Nu heb je misschien een goede website die maandelijks veel bezoekers trekt. Maar goed gevonden worden en veel bezoekers trekken is geen garantie voor succes! Want hoe staat het met de donaties? Wanneer van al die bezoekers slechts een minimaal percentage doneert, dan is de moeite voor niks. Dit kan beter! Lees meer

Vraag hier jouw whitepaper online fondsenwerving aan!

Online Fondsenwerving in 4 stappen

In ons whitepaper over online fondsenwerving lees je in 4 stappen hoe jij online donaties kunt verhogen. Een website heeft voor goede doelen of non profit organisaties niet alleen een informatieve functie. Het is tevens een kanaal om een relatie op te bouwen met bezoekers en (potentiële) donateurs of leden. Deze websites trekken maandelijks veel bezoekers, al dan niet met behulp van de inzet van Google Ad Grants.

Het verhogen van online donaties met behulp van conversie-optimalisatie zit hem soms in kleine wijzigingen of het toevoegen van verleidingsprincipes. Maak jij bijvoorbeeld al gebruik van micro conversies? In het whitepaper lees je wat voor verschil dat kan opleveren. In het hele proces is data-analyse en het verzamelen van relevante inzichten belangrijk. Meten is weten geldt ook hier weer. In het whitepaper bespreken we ook wat voor tests je uit kunt voeren om je content te kunnen optimaliseren en daarmee je conversie te verhogen. Ben jij bijvoorbeeld bekend met het ‘Hobson’s +1 effect of Fitt’s Law? Download het whitepaper en ga voor meetbaar beter resultaat!