Partout d.n.a.
Case

van Philips Healthcare

ISMRM event

Het ontwikkelen van een website waar een bezoeker het event online kan beleven.

Online ervaring, offline event

Concrete vraag voor deze opdracht was het realiseren van een website waar het event beleeft kon worden door bezoekers en klanten die niet in de gelegenheid waren naar het event te komen . er was extra en actuele informatie vinden over Philips MR, haar producten en het event ISMRM. Door deze website werd betrokkenheid gecreƫerd en leads gegenereerd.

Onze oplossing

Door de integratie van beeld en beleving op deze website krijgen bezoekers het gevoel dat ze op de beurs zijn geweest. Het is een plek waar actuele informatie te vinden is over het programma, samenvattingen van seminars en diverse mogelijkheden om contact op te nemen.

Klein publiek, groot bereik

Deze website heeft Philips een aantal belangrijke leads gebracht, maar daarnaast is er ook de volgende awareness geweest gedurende de eventperiode:

  • 3.000 pageviews
  • 250 video views
  • SEO: 2e plaats behaald
  • 70 document downloads
7Vacatures open!