Partout d.n.a.
Case

van John Frieda

Premium e-mailmarketing template

Doorvertaling nieuwe branding naar nieuw jasje e-mailnieuwsbrieven.

Premium template

De repositionering en het redesign van het merk John Frieda ‘John & Me’heeft een premium uitstraling die beter past bij het merk John Frieda. Wij ontwikkelden een template die past binnen de nieuwe huisstijl én voldoende vrijheid geeft om verschillende soorten content te plaatsen. Centraal staat altijd een grote afbeelding die binnen de John & Me campagne valt.

Content

Ook de communicatie naar de nieuwsbriefontvangers maken we passend bij de nieuwe stijl. Door middel van een contentscrum maakten we inzichtelijk waar welke informatiebehoefte aanwezig is. Denk aan de informatie vanuit het marketingplan (productintroducties, marktonderzoek), welke content hebben we nodig om binnen Google een goede positie te behalen en last but not least: welke informatie heeft de ontvanger behoefte aan. Met behulp van deze informatie zetten we een content kalender als basis neer voor een complete periode.

7Vacatures open!