Partout d.n.a.
Case

van CêlaVíta

Digitaal platform

Een inspirerend platform voor verschillende eetmomenten om er voor te zorgen dat je van elk klein momentje geniet.

Viva la Vita!

Naar aanleiding van een nieuwe digitale strategie, ging de website celavita.nl op de schop. Om de strategische doorvertaling van de nieuwe keuzes te kunnen borgen was het tijd voor een redesign. Dit resulteerde in een design dat geïnspireerd is op de laatste trends, zoals Instagram food foto’s die van bovenaf zijn genomen. Daarnaast wordt er ook gebruik gemaakt van doodles in combinatie met fotografie. Dit om een bepaald gevoel neer te zetten: een keukengevoel! In een keuken is ook niet alles altijd netjes en strak, maar komt er ook een dosis plezier bij kijken. Met CêlaVíta kan iedereen iets lekkers maken voor zichzelf én voor anderen. CêlaVíta wil met de nieuwe website de bezoeker helpen en inspireren om snel en eenvoudig een gezonde en lekkere maaltijd op tafel te zetten waar iedereen van geniet.

Beeldend en inspirerend

Om het platform interessant te maken voor gebruikers en daarnaast beter vindbaar te maken is er voor gekozen om veel nieuwe en lekkere recepten te creëren en nieuwe receptfoto’s te schieten. De recepten en smaken worden groot afgebeeld om inspiratie centraal te stellen. Deze recepten kun je met één klik op de knop opslaan als favoriet of bijvoorbeeld delen via een social media kanaal. Voor leuke content en met de achterliggende doelstelling om te werken aan linkbuilding is geadviseerd om een samenwerking aan te gaan met bloggers.

Lekker op weg

We hebben er voor gezorgd dat er veel meer lekkere recepten zijn toegevoegd aan de website en dat er overal heerlijke foto’s van zijn geschoten. Het aantal bezoekers is in 6 maanden tijd gegroeid met 470%. Daarnaast is het platform een goede ingang om de database te vergroten. Zo is het aantal nieuwsbriefinschrijvingen bijvoorbeeld gegroeid. De volgende stap is de doorvertaling naar andere kanalen, zoals Pinterest, Instagram en Facebook.

5Vacatures open!