Partout d.n.a.
Visie

Likeability Sells

Want goed zaken doen is een kwestie van aardig zijn.

Als steeds meer klantcontact en (verkoop)processen digitaal worden, hoe zorg je dan voor dat ‘goede gevoel’? Hoe vermenselijk je je digitale contacten zodat ze echt raken en waarde toevoegen?

‘Wij geloven dat inspireren, helpen & relaties bouwen het nieuwe verkopen is’

Dit doen we door te denken vanuit menselijke interacties en je digitale contactmomenten zo in te richten dat je daarmee een goed gevoel creëert. Dit heeft als effect dat mensen eerder geneigd zijn naar je boodschap te luisteren en fans, ambassadeurs en kopers worden.

In deze tijd, waarin digital een commodity is geworden, wordt de klantrelatie van de toekomst een digitale én menselijke relatie. Een relatie opbouwen tussen een organisatie en een consument of zakelijk contact, kun je vergelijken met de manier waarop mensen onderling relaties opbouwen. Er zijn een aantal stappen nodig die ervoor zorgen dat je dat goede gevoel krijgt en dus een relatie aangaat. Deze vijf stappen vormen onze basis voor de inzet van digital voor merken.

Ik ben er voor je

Onze uitgekiende contactstrategie zorgt ervoor dat mensen je merk kunnen ontdekken. Wij zorgen ervoor dat je als merk zichtbaar bent in digital, zodat mensen je dienst of product kunnen ontmoeten. We creëren zoveel mogelijk relevante contactmomenten op basis van de klantreis. Dit begint met een optimale vindbaarheid in Google. Ook zorgen we dat je aanwezig bent binnen relevante conversaties op sociale media of platformen en ontwikkelen we een site of app als touchpoint die bezoekers inspireert en service biedt met een optimale gebruikerservaring.

Ik luister naar je

Door het inzetten van social listening tools krijgen we inzicht in hoe mensen over je product of dienst praten en denken. Zo zorgen we ervoor dat je dicht bij de consument komt te staan waardoor je ook niet verrast wordt. Door het analyseren van externe en interne data en statistieken van sites, apps en e-crm als touchpoints, leren we waar de behoeften en trends maar ook de ‘gaten’ en kansen liggen.

Ik weet wat je wilt

We zorgen dat we de informatie over het gedrag van je doelgroep en zijn of haar persoonsgegevens opslaan in kwalitatieve klantprofielen. Deze data geeft ons informatie over hoe bestaande consumenten een product of dienst gebruiken maar ook wat prospects verleidt om je product of dienst te ontdekken. Het opdoen van deze kennis leidt tot het vermenselijken van je digitale contacten en leveren inzichten voor optimalisaties, oplossingen en nieuwe contactmomenten in digital voor klanttevredenheid en sales. 

Ik inspireer je/ ik help je

We ontwikkelen content en applicaties die een informatiebehoefte invullen of simpelweg meer gemak bieden

Ik waardeer je

We belonen loyale gebruikers en kopers met extraatjes. We geven complimentjes aan mensen die positief zijn over onze producten en diensten. Fans die over ons praten bedanken we en geven hen een podium voor je merk door ze uit te bouwen tot brand ambassadors.

Content en data als rode draad

De verschillende fases hebben twee dingen gemeen, namelijk content en data. Content heb je nodig om gevonden te worden in Google en om 1-op-1 te kunnen communiceren via bijvoorbeeld e-mail marketing of in een app. Data is de intelligentie laag die ervoor zorgt dat we inzichten krijgen waardoor we relevant en persoonlijk kunnen worden. Bijvoorbeeld: consumenten met dit profiel zijn geneigd deze dienst of product af te nemen. Op basis van dit inzicht serveren we de content op de relevante touchpoints zoals sites, sociale netwerken, apps en e-mail aan consumenten.

Welke fases passen bij jouw organisatie of merk?

Door deze vijf fases voor organisaties en merken in te vullen creëren we dat goede gevoel in digital voor B2B en B2C.  De vijf fases vormen ook de chronologische volgorde van de uitrol van een digitale strategie in een organisatie. Het heeft geen zin om consumenten te gaan inspireren als je niet eerst naar ze hebt geluisterd. We kijken per organisatie en merk welke fases van toepassing zijn. Dit kan namelijk verschillen. Bij bijvoorbeeld een low involvement product of dienst heeft het soms enkel zin om er voor je consumenten te zijn op de juiste momenten en naar ze te luisteren.

Jeroen Valkenburg
Strategy Director

Weten wat we voor jou kunnen doen?

Mail: jeroen@partout.nl of bel: +31 (0)40 285 15 25
6Vacatures open!